Song/Freestyle I Get High [Prod. by Coco Beatz]

User Tag List

Showing results 1 to 6 of 6

Thread: I Get High [Prod. by Coco Beatz]

  1. #1
    is Power Nahlidge's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Fall River, Ma.
    Posts
    17,030
    Battle Record
    13-5
    Awards Legendary Member Legendary Battle Legendary OM OM HOF
    Accomplishment
    Legendary Member
    2x Legendary OM
    Legendary Topical Battle
    13x OM HOF

    I Get High [Prod. by Coco Beatz]

    Let me know what y'all think. Can't remember the last track I posted on here But this one is a lot better than that one. It's the outro track for an album I just put out with a few people. Short, just the hook and a verse.

    Last edited by Nahlidge; June 26th, 2018 at 12:49 AM

    GRUMPY OLD MAN


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


  2. #2
    Half Left LEWSHiS's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Massachusetts/Connecticut
    Posts
    366
    Battle Record
    2-4

    Re: I Get High [Prod. by Coco Beatz]

    ha yo whats funny i was literally breakin down when i was listenin' to this and i must say it was a perfect song to haha
    the quality on this was crisp an the mixing was coo! lyrics were fairly basic, but for a weed song I feel the more basic the better in some situations. Like hype smoke songs are cool an all but i like the laid back cypress hill-ish style. Str8 song here bro

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

  3. #3
    is Power Nahlidge's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Fall River, Ma.
    Posts
    17,030
    Battle Record
    13-5
    Awards Legendary Member Legendary Battle Legendary OM OM HOF
    Accomplishment
    Legendary Member
    2x Legendary OM
    Legendary Topical Battle
    13x OM HOF

    Re: I Get High [Prod. by Coco Beatz]

    Quote Originally Posted by LEWSHiS View Post
    ha yo whats funny i was literally breakin down when i was listenin' to this and i must say it was a perfect song to haha
    the quality on this was crisp an the mixing was coo! lyrics were fairly basic, but for a weed song I feel the more basic the better in some situations. Like hype smoke songs are cool an all but i like the laid back cypress hill-ish style. Str8 song here bro
    Good looks. If you like music you can smoke too you should def peep the album. That's what we made the album for.

    GRUMPY OLD MAN


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


  4. #4
    Real Ghostly
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Philly
    Age
    27
    Posts
    2

    Re: I Get High [Prod. by Coco Beatz]

    sounds good homey

    i used to listen to some of your shit way back in like 04 or 05

    you and mikey had some fire bars even back then

  5. #5
    is Power Nahlidge's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Fall River, Ma.
    Posts
    17,030
    Battle Record
    13-5
    Awards Legendary Member Legendary Battle Legendary OM OM HOF
    Accomplishment
    Legendary Member
    2x Legendary OM
    Legendary Topical Battle
    13x OM HOF

    Re: I Get High [Prod. by Coco Beatz]

    Quote Originally Posted by 215Stackz View Post
    sounds good homey

    i used to listen to some of your shit way back in like 04 or 05

    you and mikey had some fire bars even back then
    Good looks checking it out. I don't recognize your name, but if you peeped back then, they were really rough bars lol.

    GRUMPY OLD MAN


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


  6. #6
    Real Ghostly
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Philly
    Age
    27
    Posts
    2

    Re: I Get High [Prod. by Coco Beatz]

    Quote Originally Posted by Nahlidge View Post
    Good looks checking it out. I don't recognize your name, but if you peeped back then, they were really rough bars lol.
    no doubt lol definitely been a minute i forget what my old name used to be

    you and C Section had bars even back then so i figured long as yall stayed up on it yall would prolly be sharp forever lol

Posting Rules

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •